2016. május 8., vasárnap

Egy kis információ

Sziasztok! Először is köszönöm a két olvasót, meg a részek alatt lévő biztatást! Tudom, hogy az információk moduljában az van kiíva, hogy heti egy rész, de mivel néha megtörténik velem, hogy megszáll az ihlet lehetséges, hogy több is lesz. Késő este valahogy mindig rám jön az írás és általában ehhez a bloghoz kapok ötletet, ami lehet ma is megtörténik, így este talán várható a harmadik rész is! Nem ígérem, de nagy esély van rá a tegnapi után. De ha ez a rész kikerült, utána már tényleg csak heti egy rész lesz, mivel suli idejében kevesebb időm van az írásra. Remélem megértitek! További szép napot! Este lehet, hogy jelentkezem!

2 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    Ezer bocsi, amiért ide írok, de valamiért nekem nem működik a chated, viszont mikor megláttam Andyt a fejléceden egyből tudtam, hogy van kedvem cserézni.:D Szóval, nálam már kint vagy.:3
    http://thedevilisinsideyou.blogspot.hu/p/cserek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló!
      Már nagyon idegesít, hogy egyik percben megjelenik a másikban nem, fogalmam sincs, hogy miért csinálja, de remélem lesz olyan kedves és hamarosan helyreáll, én is kiteszlek egy pillanat.
      U.I.: Különben tegnap este elolvastam a blogot, Ördög bújt beléd és imádom. Alig várom a következő részt!

      Evelyne xx.

      Törlés